Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її.

Політика обміну та повернення

  1. Терміни та умови:

    • Ви маєте право на обмін чи повернення товару протягом [14днів] з моменту отримання замовлення.
    • Товар повинен бути в оригінальній упаковці та стані.
  2. Процедура обміну та повернення:

    • Зв'яжіться з нашою службою підтримки за електронну адресу pydra.oficce@gmail.com чи номер телефону 0672773775.
    • Опишіть причину обміну чи повернення та отримайте інструкції від нашого спеціаліста.
  3. Вартість обміну чи повернення:

    • Вартість повернення або обміну товару зазвичай несе покупець, за винятком випадків фабричного дефекту чи неправильної доставки.

 

Гарантія якості

Ми гарантуємо якість наших товарів, але якщо ви виявили дефект чи проблему, будь ласка, повідомте нас якнайшвидше. Ми готові вирішити це для вас.

Не соромтеся звертатися до нас за будь-яких питань чи уточнень стосовно обміну та повернення. Дякуємо за те, що обрали PydraStore!

 

 

Повернення коштів

Кошти за повернутий товар будуть повернуті вам протягом 14 днів з моменту отримання нами товару.

Винятки

Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів", деякі товари не підлягають обміну та поверненню. До таких товарів відносяться:

  • Продовольчі товари.
  • Лікарські засоби.
  • Предмети сангігієни.
  • Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  • Корсетні товари.
  • Парфюмерно-косметичні вироби.
  • Перо-пухові вироби.
  • Дитячі іграшки м'які.